مدل کفش دخترانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



مدل چکمه های دخترانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



مدا فرنچ ناخن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



کوتاه در مورد کفش های جالب در اینده (+عکس)
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 
کوتاه در مورد کفش های جالب در آینده (+عکس)
با پیشرفت تکنولوژی و علم نوین در چند سال آینده هیچ اثری از کفش های امروزی نیست چرا که با این جوراب‌ های موسوم به Protection Sock كه به جای كفش مورد استفاده قرار می‌گیرند، درست مانند انگشتان دست در دستكش دارای فضای لازم برای هر یك از انگشتان است.به گزارش نازوب این جوراب‌ های فوق‌ العاده بادوام كه توسط شركت سوئیسی طراحی شده‌اند، توسط كف پاهای تولید شده توسط شركت PVC تقویت می‌شوند و آنها را در مقابل بریدگی مقاوم می‌كند.
 
www.nazweb.ir کوتاه و خواندنی در مورد کفش های جالب آینده (+عکس)

 

شركت سوئیسی معتقد است كه محصول جدید آن برای افرادی كه علاقه‌مند به راه رفتن با پاهای برهنه هستند، ایده‌آل است و می‌تواند برای فعالیت‌ های بیرون از منزل از جمله صخره‌نوردی نیز به كار رود.دیتر هش، مالك این شركت مدعی است كه تولید این جوراب حاصل سال‌های مدید تحقیق و طراحی تكنیكی است و این كه محصول ارائه شده می‌تواند حتی مطابق مد روز طراحی شود.
 
هش همچنین وعده داد كه شركتش طرحی جدید از این جوراب ارائه خواهد داد كه بتواند در دو ماراتون مورد استفاده قرار گیرد.این جوراب‌ ها در اندازه‌های بلند و كوتاه و با قیمت 45 پوند قابل عرضه است


هشدار در مورد لوازم ارایشی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مصرف لوازم آرايشي به ويژه لوازم آرايشي شيميايي براي مادران باردار به ويژه در 4 ماه اول بارداري توصيه نمي‌شود. استفاده از لوازم آرايشي كاملا گياهي براي جنين مشكلي ايجاد نمي‌كند اما جيوه و الكل موجود در لوازم آرايش با مواد شيميايي تاثير جبران‌ناپذيري بر جنين مي‌گذارد كه سبب ناهنجاري‌هاي مادرزادي خواهد شد. مادران از رژلب‌هاي حاوي مواد شيميايي در 4 ماه اول بارداري استفاده نكنند

 

و در ماه‌هاي بعدي نيز در زمينه استفاده از لوازم آرايش احتياط به خرج دهند مگر اين كه از گياهي‌بودنش مطمئن باشند، زيرا لوازم آرايش‌هايي وجود دارد كه كاملا گياهي و مواد شيميايي در آن به كار نرفته است. در رابطه با استفاده نكردن زنان باردار از كرم‌هاي ضدآفتاب تا به امروز هيچ دليل ثبت شده‌اي وجود ندارد. مواد شيميايي موجود در كرم‌هاي ضدآفتاب از طريق پوست جذب مي‌شود و به هر ميزاني كه باشد به مادر يا جنين آسيبي مي‌رساند اما اگر مادران عزيز مي‌خواهند كه جوانب احتياط را رعايت كنند، بهتر است از كرم‌هاي ضدآفتاب غيرشيميايي بهره ببرند. مادران جوان بهتر است بدانند استفاده از رنگ مو (به ويژه رنگ‌هاي تيره) در سه ماهه اول و حتي سه ماهه دوم بارداري خطرناك است، زيرا مواد شيميايي موجود در رنگ‌ها به ويژه پارافنيلن دي‌آمين مي‌تواند از طريق پوست جذب شود و براي جنين خطرآفرين باشد.

 



در مورد کاشت ناخن مصنوعی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

استفاده از روش‌های زیبایی ناخن روز به روز رایج‌ تر می‌شوند، اما آیا استفاده‌ کنندگان از خطرات این روش‌ها هم باخبرند؟در مورد کاشت ناخن مصنوعی
این روزها در تمام بروشورهای تبلیغاتی آرایشگاه‌ها، بخشی به کاشت ناخن اختصاص دارد که با هزینه های متنوع در آرایشگاهها انجام می شود.
این هزینه تنها صرف یک دوره کاشت ناخن می شود و هر دو هفته یک بار به تناسب بلند شدن ناخن‌ها لازم است که ترمیم انجام شود.

علاوه بر پُرهزینه بودن، کاشت ناخن در زمانی حدود ۲ ساعت انجام می‌شود. برای این منظور سطح ناخن به وسیله سوهان‌های برقی تراشیده می‌شود تا جایی که تنها لایه بسیار نازکی از ناخن باقی بماند. علت این تراشیدن این است که وقتی از ژل یا پودرهای مخصوص برای فرم دادن به ناخن استفاده می‌کنند، ظاهری برجسته نداشته باشد.

ناخن‌های کاشته شده در مواردی که قابل تشخیص از ناخن طبیعی نیستند و به اصطلاح عامه «خوب کاشته شده‌اند»، خطرناک‌ ترند و در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی‌ تری را برای فرد به دنبال دارند، چرا که مواد مصنوعی مورد استفاده برای کاشت ناخن بر روی لایه‌ای متشکل از یک ردیف سلول، چنان محکم چسبیده‌اند که اگر در اثر ضربه یا کشیدگی ناگهانی بشکنند یا کنده شوند، بافت زیر ناخن شامل پوست، گوشت و عروق نیز همراه با آنها جدا می‌شود و آسیب های جدی را به وجود می‌آورد.

ناخن‌های مصنوعی به صورت‌های مختلفی از جمله پلاستیکی و کاغذی وجود دارند که بنا به موقعیت‌های مناسبتی با چسب‌های گوناگون از چسب قطره‌ای گرفته تا چسب آهن، بر روی ناخن چسبانده می‌شوند.
اما تزئین ناخن‌ها نیز داستان خودش را دارد و بسیار متنوع و پیچیده است؛ از کاشت ناخن، فرنچ و مانیکور پدیکور و پانچ ناخن گرفته تا لاک و استمپ ناخن.
اما پانچ ناخن دست و پا نیز روش جدیدی است که امسال مورد توجه قرار گرفته است، بدین صورت که پس از سوراخ کردن ناخن، آویزی را بر روی آن می‌گذارند که بسته به سلیقه افراد از یک نگین کوچک تا آویزهایی به شکل قلب، ستاره و… است و با زنجیرهای نازک به ناخن متصل می‌شوند.

خانم ها بیشتر از آقایان به ظاهر و زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند و پول و زمان زیادی را صرف نگهداری و زیبا نمودن ناخن‌ها می‌کنند و در بسیاری از موارد، ناخن‌ها نشان دهنده عادات شخصی و بهداشتی افراد هستند.

حالا خطرات این روش چیست؟

استفاده از ناخن های مصنوعی و کاشت ناخن، عوارضی مثل عفونت باکتریایی یا قارچی، اگزمای تماسی و تغییر شکل صفحه ناخن، شکنندگی و حتی از بین رفتن صفحه ناخن را به همراه دارد.
کاشت ناخن های مصنوعی همچنین باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن (انیکولیز) می گردد.
استفاده طولانی مدت از ناخن های کاشته شده یکبار مصرف گرفته تا ناخن های کاشته شده برای استفاده طولانی مدت می تواند باعث واکنش های دردناک و شدید، عفونت پوست اطراف ناخن و شل شدن ناخن می شود.

اغلب خانم هایی که از ناخن های مصنوعی و کاشته شده برای زمان طولانی استفاده می کنند، ممکن است مشاهده کنند که ناخن های طبیعی آنها نازک تر و مات تر شده است و در مواردی منجر به عوض شدن جهت و محور ناخن می شوند. اگر اصراری برای استفاده از ناخن های مصنوعی وجود دارد، این ناخن ها باید هر ۳ ماه یک بار برداشته شوند تا اجازه داده شود ناخن های طبیعی استراحت کنند. افزایش طول ناخن ها ممکن است به وسیله ناخن های پلاستیکی که کل ناخن یا انتهای انتهای ناخن را می پوشاند انجام شود. این هستند که ماده ای حساسیت زاست و ممکن است ناخن های مصنوعی با چسب هایی چسبانده می شوند که حاوی متاآکریلات است باعث شکاف و ترک ناخن شود.

پوشاندن ناخن ها به وسیله چسب به دلیل وجود آکریلات در ترکیبات آنها از لحاظ طبی و پزشکی عوارضی نظیر پوسته ریزی، تغییر بافت ناخن و عفونت های قارچی به خصوص کاندیدا را به وجود می آورد و به جز در افرادی که بافت ناخن در آنها به دلیل ژنتیکی یا بیماری از بین رفته است، توصیه نمی شود.
بر اساس گزارش های موجود، چسب هایی که برای چسباندن ناخن های مصنوعی به کار می روند، به دلیل آزاد کردن سم سیانید و بخار ناشی از آن می تواند باعث مسمومیت و حتی فوت افراد آرایشگر شود.

دکتر محمد علی نیلفروش زاده متخصص پوست،مو وزیبایی



مدل های جدید مانتو زنانه عید ۹۲
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مانتو زنانه

مدل های جدید مانتو زنانه عید ۹۲

مدل مانتو زنانه نوروز 92

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو زنانه مخصوص نوروز سال ۹۲ را در این مطلب گردآوری کرده ایم…

لطفا برای مشاهده به ادامه مطلب بروید…

 

تازه های مد را در لایت مد ببینید



مدل مانتو جدید ۹۲
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

عکس های زیبا و دیدنی از جدیدترین مدل های زیبای مانتو سال 92 را تماشا کنید .

مانتو سال 92

مدل مانتو جدید سال 92 , مدل مانتو جدید ۲۰۱۳



مدل دسته گل عروس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مدل دسته گل عروس 2013

تزیین دسته گل عروس , دسته گل 2013



شیکترین طرح اتاق خواب سال 2013
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

تازه های دکوراسیون


 

 



مدل های دکوراسیون اتاق خواب 2013

در این مجموعه نمونه هایی جدید از مدل های دکوراسیون اتاق خواب 2013 را تماشا کنید.

دکوراسیون اتاق خواب, اتاق خواب های 2013
دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه

دکوراسیون اتاق خواب, اتاق خواب های 2013
دکوراسیون اتاق خواب بزرگ

دکوراسیون اتاق خواب, اتاق خواب های 2013
مدل اتاق خواب سال 92

دکوراسیون اتاق خواب, اتاق خواب های 2013